AfterPay start MAKE IT HAPPEN campagne voor webshops en consumenten
“Meer verkeer naar je website, meer transacties, meer tevreden klanten” dat is het doel van AfterPay’s MAKE IT HAPPEN campagne. Om het gemakkelijk en effectief te maken leidt de campagne direct naar diverse webshops, waaronder Decathlon, Loavies en MedPets.
Met deze campagne wil AfterPay meer zichtbaarheid creëren voor de desbetreffende webshop. Met name onder consumenten die graag eerst shoppen en dan betalen. Ook zijn er incentives wanneer de klanten van deze webshops met AfterPay betalen. Een win/win/win strategie dus.
Van wensenlijstje naar winkelwagentje
‘MAKE IT HAPPEN’ komt voort uit het gegeven dat 60% van de consumenten online wishlists maken, maar deze items niet kopen. AfterPay’s flexibele betaaloptie verlaagd de drempel van wensenlijst naar winkelmandje.
“Ik ben verheugd om de MAKE IT HAPPEN campagne te lanceren en samen te werken met onze fantastische webshops en partners om het samen tot een succes te brengen en groei mogelijk maken.”, zegt Nikki Constantine, Director Marketing & Brand bij AfterPay.

De feestdagen vragen om achterafbetalen
Volgens AfterPay Insights research zijn ongeveer 26% van de Nederlandse consumenten van plan te gaan shoppen op Black Friday. Als we kijken naar de productcategorieën die het best verkopen in Nederland op Black Friday en Cyber Monday, dan staat elektronica hoog aan de top. De verwachting is dat er op de tweede plaats het meest gewinkeld wordt op kleding, mode en verzorgingsproducten. Ook kunnen we een significant verhoogd aantal aankopen verwachten in de categorie home & garden.
AfterPay in je checkout
Wil je ook profiteren van de voordelen van AfterPay met de feestdagen en sale in zicht? Vraag dan AfterPay rechtstreeks aan via Buckaroo.