AfterPay start MAKE IT HAPPEN campagne voor webshops en consumenten

“Meer verkeer naar je website, meer transacties, meer tevreden klanten” dat is het doel van AfterPay’s MAKE IT HAPPEN campagne. Om het gemakkelijk en effectief te maken leidt de campagne direct naar diverse webshops, waaronder Decathlon, Loavies en MedPets.

 

Met deze campagne wil AfterPay meer zichtbaarheid creëren voor de desbetreffende webshop. Met name onder consumenten die graag eerst shoppen en dan betalen. Ook zijn er incentives wanneer de klanten van deze webshops met AfterPay betalen. Een win/win/win strategie dus.

 

Van wensenlijstje naar winkelwagentje

‘MAKE IT HAPPEN’ komt voort uit het gegeven dat 60% van de consumenten online wishlists maken, maar deze items niet kopen. AfterPay’s flexibele betaaloptie verlaagd de drempel van wensenlijst naar winkelmandje.

 

“Ik ben verheugd om de MAKE IT HAPPEN campagne te lanceren en samen te werken met onze fantastische webshops en partners om het samen tot een succes te brengen en groei mogelijk maken.”, zegt Nikki Constantine, Director Marketing & Brand bij AfterPay.

 

Make it happen campagne afterpay in samenwerking met MedPets en Buckaroo

De feestdagen vragen om achterafbetalen

Volgens AfterPay Insights research zijn ongeveer 26% van de Nederlandse consumenten van plan te gaan shoppen op Black Friday. Als we kijken naar de productcategorieën die het best verkopen in Nederland op Black Friday en Cyber Monday, dan staat elektronica hoog aan de top. De verwachting is dat er op de tweede plaats het meest gewinkeld wordt op kleding, mode en verzorgingsproducten. Ook kunnen we een significant verhoogd aantal aankopen verwachten in de categorie home & garden.

 

AfterPay in je checkout

Wil je ook profiteren van de voordelen van AfterPay met de feestdagen en sale in zicht? Vraag dan AfterPay rechtstreeks aan via Buckaroo.

Lees ook:

De verwachtingen voor Black Friday 2021 door AfterPay Insights

Met 26% is het aandeel Nederlandse consumenten dat van plan is om op Black Friday te winkelen lager dan in andere landen. Desondanks gaat Black Friday in termen van sales waarschijnlijk het grootste shopping event van het jaar zijn.

Lees meer

Copywriting tegen verlaten winkelmandjes

Welke copy kunnen ondernemers gebruiken om te zorgen dat potentiële kopers niet afhaken in de checkout? Wat zeg je om hen vertrouwen te geven, hen te motiveren en drempels weg te nemen?

Lees meer

iDEAL steeds vaker gebruikt voor buitenlandse aankopen

Uit cijfers van de Thuiswinkel Markt Monitor Q2 2021 blijkt dat consumenten minder vaak betalen via creditcard en PayPal bij buitenlandse webshops. In plaats daarvan maken ze vaker gebruik van iDEAL bij cross-border aankopen.

Lees meer