FocusCura 'ouderen moeten gemakkelijk kunnen betalen'
Abonnees, zowel zakelijk als particulier. Hoe houd je daarvan de betalingen bij? En met een specifieke doelgroep, namelijk ouderen, is het ook nog eens extra belangrijk dat de facturen en betaalverzoeken duidelijk en gemakkelijk zijn. Marinka en Bart-Jan van FocusCura vertellen erover in deze video.
Â
Over FocusCura en Buckaroo
FocusCura helpt ouderen langer zelfstandig te blijven wonen. Dat doen ze door allerlei slimme technologie in te zetten waardoor je diensten, zoals personenalarmering of medicatiebegeleiding zo makkelijk mogelijk maakt voor de ouderen waardoor ze in alle comfort thuis kunnen blijven wonen.
Â
Marinka Poppelaars: "Voor een belangrijk onderdeel in onze customer journey als betalen werken wij ook graag met slimme oplossingen die passen bij hoe de doelgroep daarmee om kan gaan. Zodoende zijn we bij Buckaroo uitgekomen."
Â
"Voor onze doelgroep is het heel belangrijk dat ons betaalproces betrouwbaar is. Dat het veilig is. En dat het ook niet te moeilijk is."
Â
— Marinka Poppelaars, marketing- en communicatiemanager bij FocusCura
Â
"Het herinneringsproces gaat automatisch wat ons een hele hoop werk scheelt. We hoeven niet meer met Excelsheets en Word-bestanden te mailmergen."
Â
— Bart Jan Roseboom, financieel & administratie bij FocusCura
Marinka's tip voor andere ondernemers: "Het betaalproces is heel belangrijk in de customer journey. Dus wil je het je product zo gemakkelijk mogelijk bij je doelgroep kunnen aanbieden dan is ook een slimme betaaltechniek, makkelijke betaaloplossingen heel relevant om goed te regelen."
Â
Meer weten over de betaaloplossingen van Buckaroo?
Kijk op onze inspirerende cases pagina en lees meer ondernemersverhalen en betaaltips.
Â