Joeri's tip: haal meer uit betaaldata

Buckaroo bestaat 15 jaar. In het kader van ons jubilieum delen collega's en experts uit de branche betaaltips voor de optimale betaalstrategie. Deze week aan het woord: Joeri.

 

Joeri is projectmanager bij Buckaroo en pakt projecten volledig data-driven aan, met als uiteindelijke doel: meer conversie realiseren. Hij houdt zich bij elk nieuw en bestaand betaalproduct van Buckaroo bezig met het vraagstuk: hoe kan het op basis van data-inzichten beter?

 

Zo stond Joeri aan de leiding bij het ontwikkelen van de Smart Checkout: een slimme checkout waar bij continu de vraag is gesteld: hoe kan het betaalproces worden ingekort en vereenvoudigd? De inzichten hiervoor zijn - je raadt het al- verkregen op basis van uitgebreid data-research.

 

 

Accepteer marketingcookies om de video te bekijken

(bekijk de video klik op bovenstaande afbeelding)

"Uiteindelijk draait het om conversie, daarin ligt de sport van de e-commercemanager en ook van Buckaroo."

— Joeri van Puffelen, projectmanager Buckaroo

Bij Buckaroo gebruiken we data intern om nieuwe producten te ontwikkelen en om bestaande producten te verbeteren. Maar we gebruiken data en inzichten ook om merchants te adviseren.
 
Nieuwsgierig hoe? Bekijk de video.

Lees ook:

Jeroen vertelt ons iets over creditcards

Jeroen heeft van zijn collega's de geuzennaam 'King of Cards' gekregen. Bij Buckaroo is hij het aanspreekpunt voor verschillende betaalmerken, waaronder creditcards. Een actueel onderwerp nu SCA in 2021 verplicht is.

Lees meer

Tom vertelt over credit management

Hoe maak je een goede betaalherinnering? Mét een persoonlijke touch? In deze video deelt Tom, relatiemanager bij Buckaroo, tips en voorbeelden.

Lees meer