Nieuwjaarsboodschap van CEO Paul Scholten
Namens heel Buckaroo wensen we iedereen een gezond en voorspoedig 2022! In deze nieuwjaarsboodschap kijken we terug op een jaar dat opnieuw in het teken stond van de pandemie, maar blikken we ook vooruit op onze plannen om te blijven groeien in het nieuwe jaar.
De afgelopen twee jaren zijn uitzonderlijk geweest - een langdurige pandemie, met meerdere lockdowns en problemen in de supply chain. In de startblokken van het nieuwe jaar is de pandemie nog niet achter de rug, maar we blijven positief. We zijn heel druk geweest om ons zo goed mogelijk aan te passen aan deze situatie. Zo hebben we ons toegelegd op communicatie op afstand en per video. We houden de focus op de beste dienstverlening voor onze klanten en partners. Uit naam van Buckaroo wil ik je bedanken voor de samenwerking in het afgelopen jaar.
Wat staat er op onze roadmap voor 2022?
De verwachting is dat 2022 een normaler jaar wordt, waarin we de pandemie onder de duim krijgen of ermee leren leven. Dat betekent dat we weer terug kunnen naar een actieve groeistrategie, in plaats van met name te reageren op de situatie. De afgelopen twee jaar zijn de omstandigheden wel sterk veranderd - consumenten zijn veel meer gewend om online te kopen, marketplaces zijn overal opgekomen en verkoop op abonnement is normaal geworden. Dit betekent dat de groeistrategie van 2022 ambitieuzer zal zijn en wordt aangepast aan de nieuwe vormen van (online) verkoop.
Buckaroo helpt je in 2022 graag verder om je ambitieuze groeistrategie vorm te geven met onze online betaaloplossingen en marketplace, subscription & credit management solutions.
Met vriendelijke groet,
Paul Scholten
CEO Buckaroo - we enable growth