Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Focus op gemakkelijk (en mobiel) betalen

Brandfield is uitgegroeid tot de Nederlandse specialist voor horloges, sieraden en accessoires. In de online shop, maar ook in de fysieke winkels, bieden zij meer dan 16.000 verschillende style items aan van ruim 200 bekende merken. Uitgangspunt van de webshop? Service. Zeker rondom het betaalproces.

Meerwaarde in service
Sander Kwint, e-commerce manager bij Brandfield: “Bij alles wat we doen is de best mogelijke service bieden het uitgangspunt.” Zo kunnen klanten van Brandfield altijd gratis retourneren, zijn bestellingen vaak dezelfde dag nog in huis en is het mogelijk om achteraf te betalen. Online afrekenen moet zo gemakkelijk mogelijk zijn, met alle betaalmethodes naar wens. “Alles om te voldoen aan de super hoge gemakseisen van de consument”, onderbouwt Sander.

Achteraf betalen

Brandfield biedt naast iDEAL, PayPal, creditcard en andere betaalmethoden, ook achteraf betalen aan. Klanten kunnen daarbij kiezen tussen AfterPay of Klarna, twee populaire achteraf betaalmethoden. Sander: “We laten de klant vrij in hun keuze. Een gemakkelijk betaalproces past binnen de servicegerichte instelling van Brandfield en daar past achteraf betalen bij.”

Mobiel betalen

Met een focus op Nederland is iDEAL meestal de populairste betaalmethode, maar bij mobiel betalen zijn vaak de PayPal en/of creditcardgegevens al vooraf ingevuld. Voor mobiel betalen zijn die betaalwijzen dan gemakkelijker.

“Ruim 60% van onze bezoekers is mobiel. Daarom is het van belang dat de check-out mobile friendly is. Iets dat door Buckaroo natuurlijk prima gefaciliteerd wordt.”

Vraag meer informatie op

“Een gemakkelijk betaalproces past binnen de servicegerichte instelling van Brandfield en daar past achteraf betalen bij.”

Sander Kwint - Brandfield


De rood omlijnde formulieren zijn niet correct of volledig ingevuld

Uw gegevens worden niet gedeeld met derden. Voor meer informatie lees onze privacyverklaring.

Meer cases van Buckaroo

Een dagje Spa eenvoudig online reserveren en betalen Bekijken »
WERKBONNEN MAKEN IN EEN APP MET Bekijken »
Vue klanten betalen nu ook met hun cadeaukaart Bekijken »
Elke maand payment insights in uw inbox? Meld u aan... Verzenden