Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Afgewezen refunds & betaalopdrachten

donderdag 24 november 2016

Ziet u achter bepaalde refunds een P’tje en een icoontje van een klok dan betekent dit dat de refund op pending staat en (nog) niet is uitgevoerd. Dit is meestal vanwege een ontoereikend saldo op het moment dat de refund transacties worden uitgevoerd. Deze pending refunds worden niet automatisch alsnog verwerkt wanneer het saldo weer toereikend is. Dit omdat het risico bestaat dat u in de tussentijd buiten het Buckaroo systeem om de refunds heeft uitgevoerd of de refunds opnieuw hebt aangeboden.

Om de refunds alsnog snel te laten verwerken, is het belangrijk om na te gaan of uw Buckaroo saldo inmiddels wel toereikend is. Dit doet u via ‘Rapportages’ --> ‘Rekeningafschriften’. Indien het opneembaar saldo hoger is dan het totaalbedrag aan openstaande refunds dan kunt u de refunds via het rapport ‘Afgewezen refunds & betaalopdrachten’ opnieuw aanbieden.

Mocht het saldo nog steeds ontoereikend zijn dan kunt u uw saldo binnen de Buckaroo Payment Plaza op eenvoudige wijze aanvullen. U gaat dan naar ‘Rapportage’ -> ‘Rekeningafschriften’ -> ‘Saldo aanvullen’. U vult het saldo aan via een iDEAL betaling. Mocht een iDEAL betaling niet mogelijk of gewenst zijn dan kunt u een ‘tegoed’ op het account storten. U maakt het gewenste bedrag dan over naar het volgende rekeningnummer:

Naam: Buckaroo B.V.
IBAN: NL05RABO0121503038
BIC: RABONL2U
Ovv: Aanzuiveren saldo [accountnaam]

Om het ontvangen bedrag snel aan uw saldo te kunnen toekennen, is het belangrijk dat u na het overmaken van het bedrag een bevestiging hiervan stuurt naar info@buckaroo.nl onder vermelding van de uitvoeringsdatum en de hoogte van het bedrag.

Zodra het saldo toereikend is, kunt u handmatig de pending refunds selecteren in het rapport ‘Afgewezen refunds & betaalopdrachten’ en na het klikken op ‘Selectie opnieuw uitvoeren’ worden alle transacties opnieuw aangeboden voor verwerking.

Mocht u vragen hebben over afgewezen refunds of betaalopdrachten dan vernemen wij deze graag via info@buckaroo.nl of 030 711 50 20.

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief... Verzenden