Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Buckaroo en ABN AMRO slaan handen ineen voor efficiëntere verwerking donaties

vrijdag 2 december 2016

Door een samenwerking tussen Buckaroo en ABN AMRO kunnen leden van Goede Doelen Nederland vanaf nu gebruik maken van de scherpe tarieven voor betalingsverkeer van ABN AMRO en de opvolging volledig geautomatiseerd en klantvriendelijk via de oplossingen van Buckaroo laten verlopen. 

Vier jaar geleden is Goede Doelen Nederland een samenwerking aangegaan met zowel Buckaroo als ABN AMRO. Sinds die tijd profiteren leden van Goede Doelen Nederland via ABN AMRO van de scherpste tarieven in de markt voor binnenkomend betalingsverkeer zoals incasso’s en acceptgiro’s. Daarnaast maken veel leden van Goede Doelen Nederland gebruik van de expertise en oplossingen voor geautomatiseerde betalingsverwerking via Buckaroo.

Door de samenwerking tussen Buckaroo en ABN AMRO worden de on- en offline betalingswereld nu bij elkaar gebracht, waardoor er beter ingespeeld kan worden op de veranderende donateursbehoefte die steeds vaker om een ‘omnichannel’ benadering vraagt.

Wat is er veranderd?
Door de krachten van Buckaroo en ABN AMRO te bundelen loopt het primaire betalingsverkeer over de eigen ABN AMRO bankrekening en zijn de geautomatiseerde oplossingen van Buckaroo daaraan gekoppeld. Hierdoor wordt het betalingsverkeer voor on- en offline doneren geïntegreerd in een totaaloplossing.

De voordelen van de samenwerking voor de leden in het kort:
✓ De scherpste tarieven voor betalingsverkeer via een eigen bankrekening van ABN AMRO;
✓ Connectiviteit van en naar vele (actie)platformen en CRM-systemen, waaronder Microsoft Dynamics en Salesforce;
✓ Doorlopende donaties afwikkelen met SEPA Direct Debit, PayPal of creditcard;
✓ Volledig geautomatiseerde opvolging van storneringen m.b.v. Buckaroo Credit Management;
✓ Mailen, sms-en en versturen van brieven, geautomatiseerd in eigen tekst en look & feel;
✓ Digitale machtigingen gemakkelijk modulair toe te voegen, inclusief beheer.

Gezamenlijk zetten we de customer journey van de donateurs centraal, realiseren dat met lagere kosten en dragen we bij aan een hogere efficiency in de werkzaamheden.

Mocht je geïnteresseerd zijn in de mogelijkheden of meer willen weten over samenwerking, neem dan contact op met:
Buckaroo - Dennis Meijer via d.meijer@buckaroo.nl / 06-83978058
ABN AMRO - Rob Peelen via rob.peelen@nl.abnamro.com / 06-13491932

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief... Verzenden