Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Buckaroo Partnerdag 2016 - groot succes

donderdag 17 november 2016

Ieder jaar organiseert Buckaroo speciaal voor haar partnernetwerk de “Buckaroo Partnerdag”. Dit jaar vond op dinsdag 15 november de 7de editie van dit unieke event plaats bij evenementenlocatie Innstyle aan de Maarsseveenseplassen.

Meer dan 120 partners, die samen vele expertises vertegenwoordigde, hebben dit jaar de Partnerdag bijgewoond. Een mooie mix van banken, financiële instellingen, webbouwers, app-bouwers, mediapartners, creatieve bureaus en marketeers zorgde voor een dynamische atmosfeer.

Op de Partnerdag zijn de volgende onderwerpen besproken:

Andre Valkenburg, CEO Buckaroo
Gaf tijdens een kort interview inzicht in de ontwikkelingen en strategie van Buckaroo.

Shikko Nijland, Managing Partner van Innopay
Een overzicht van de grootste ontwikkelingen in het betaallandschap en de vijf belangrijkste trends.

Rene Hendriks, partner bij aan Zee
De kracht van co-creatie tussen partners en de mogelijkheden die dit kan opleveren.

Maurice Beerthuyzen, co-founder Symplytics en ex partner Online Dialogue
Aansprekende voorbeelden van online verleiding van de consument.

Herman Vissia, CEO Byelex Jong
Hoe maak je van internet je glazen bol en meer (Semantische web)

Leen Zevenbergen
Gaf op energieke wijze zijn visie op ondernemen, over het aanpassen van ingeroest gedrag. Het durven dingen anders te doen en vooral dat te doen wat je echt leuk vind. Dit alles komt terug in zijn boek ’T is Groen en Groener wordt het niet.

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief... Verzenden