Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Buckaroo's C.E.O. Andre Valkenburg aan het woord

woensdag 23 december 2015

Beste Buckaroo relatie, 

Het is bijna 2016 en Buckaroo kan terugkijken op een bijzonder succesvol 2015. Uiteraard is de waardering van onze klanten voor onze dienstverlening hetgeen wat wij het allerbelangrijkst vinden. Het feit dat Buckaroo voor de 2e keer de prijs heeft gewonnen voor beste PSP is derhalve een uitstekende opsteker. Ook het klantenonderzoek bevestigt dat wij onze diensten goed afstemmen op jullie wensen. Deze progressie zetten wij volgend jaar door.

Het afgelopen jaar hebben wij fors geïnvesteerd in de schaalbaarheid en continuïteit van onze dienstverlening. Gegeven onze groei van meer dan 50% in transacties en het belang van online payments voor bedrijven, is het optimaliseren van ons systeem om een maximale betrouwbaarheid neer te zetten nog belangrijker geworden. Deze groei komt voort uit de groei van uw business en een forse groei in ons klantenbestand.

Daarnaast groeien we over de grens. Onze business in België en Frankrijk is aan het uitbreiden en de verdere uitrol naar Noord- en Zuid-Europa zal niet lang meer op zich laten wachten. Het voordeel voor u is dat wij de set met betaalmethoden steeds verder uitbreiden, zodat u ook in die landen uw klanten met lokale betaalmethoden kunt laten betalen. In 2015 zijn Omnichannel oplossingen inclusief Point of Sale (POS), MasterPass, AfterPay en Dankort toegevoegd aan ons aanbod. Voor 2016 gaan wij nog meer lokale betaalmethoden in Europa toevoegen zodat we een volledig dekkend betaalnetwerk voor Europa kunnen bieden.

In 2015 is het aantal partnerships van Buckaroo verder uitgebreid met onder andere Anachron en Intershop om onze huidige en nieuwe klanten in Europa te ondersteunen met efficiënte facturatie en e-commerce oplossingen. Met onze partner TIG zijn wij hard aan de weg aan het timmeren om Magento 2.0 in januari 2016 te lanceren. Deze nieuwe versie van Magento is vooral gebaseerd op de ideale customer journey waarbij de volledige omnichannel oplossing centraal staat.

Onze Credit Management oplossing is bèta gereed en wordt naar verwachting begin 2016 gelanceerd. Deze oplossing stelt bedrijven in staat op een bijzonder klantvriendelijke en kostenefficiënte wijze facturen betaald te krijgen. In februari vertellen wij u hier graag meer over.

In 2015 hebben we ook de connectiviteit verbeterd door naast onze bestaande uitgebreide set met API’s ook de JSON API toe te voegen om de groei van mobiele business verder te faciliteren. We zien dat inmiddels meer dan 30% van de betalingen via mobiele devices wordt geïnitieerd.

Aan alle kanten werken wij aan het uitbreiden en optimaliseren van onze dienstverlening om 2016 een uitstekend jaar te laten zijn voor onze klanten, partners en onszelf. Ik wens u een gezond en succesvol 2016 toe.

Met vriendelijke groet, 

Andre Valkenburg
C.E.O. 

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief... Verzenden