Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

De 5 payment trends in e-commerce (Huisstijl en conversie)

maandag 21 december 2015

Binnen het betaalproces zijn verschillende conversie verhogende oplossingen te bedenken. Het ontbreken van een consistente en doordachte look & feel is niet meer van deze tijd. Het op de juiste manier inrichten van huisstijl in het bestelproces is een belangrijke succesfactor.

Wat betekent dit voor u als winkelier?
Het toevoegen van de juiste stijl en overtuigingskracht binnen het bestelproces is een continu proces voor de winkelier. Een “standaardinvulling voor optimale conversie” is niet te definiëren, al zijn er natuurlijk wel bewezen succesfactoren. Uit talloze onderzoeken is gebleken dat aanpassingen in de informatie voorziening, bijvoorbeeld het juist wel vermelden van bezorgkosten en levertijd (voorkom verrassingen) of het juist niet tonen van de topnavigatie (ruis elimineren), enorm positieve gevolgen kan hebben voor de behaalde conversie.

Wat betekent dit voor uw klant?
Uw klant is al overtuigt van het product wanneer deze bij de kassa aankomt. Het is dus eeuwig zonde als de aankoop op deze laatste essentiële interactie alsnog stukloopt. Uw klant verwacht, net als in de fysieke winkel, een zekere service. En dat geldt niet minder voor online! Wek vertrouwen door in het gehele (betaal)proces uw huisstijl door te voeren en zorg dat de klant zorgeloos de aankoop kan afronden en uiteindelijk met een goed gevoel de winkel verlaat.

Wat is de technische impact?
De meeste betaalprocessen lenen zich uitstekend voor de eerder genoemde optimalisaties. Er zijn namelijk verschillende conversie verhogende betaaloplossingen die winkeliers in eigen look & feel kunnen inzetten. Er kunnen altijd maatwerk oplossingen uitgewerkt worden door de technici achter de webshop als je net iets extra’s of anders wilt. Denk tot slot niet alleen aan gebruiksvriendelijke- en conversiegerichte betaalpagina’s, maar ook aan Credit Management oplossingen met herinneringen in eigen huisstijl.

De laatste trend kunt u vanaf morgen ook op onze website terugvinden.

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief... Verzenden