Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

De 5 payment trends in e-commerce (Wallets)

donderdag 17 december 2015

Mede door de toename van het gebruik van mobiele divices lijkt het gebruik van de wallet steeds meer terrein te winnen. Een wallet maakt het mogelijk om via één simpele klik, tik of aanraking een betaling te voldoen met de keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Er zijn diverse ontwikkelingen binnen het wallet domein, welke steeds vaker door webshops geadopteerd worden.

Wat betekent dit voor u als winkelier?
Wallets ondersteunen in het voltooien van snelle, veilige en kanaalonafhankelijke (omnichannel) bestellingen. Voor de winkelier bieden wallets dus sterke kansen om de klantloyaliteit, conversie en de bestelfrequentie te verhogen.

Wat betekent dit voor uw klant?

Voor de klant kenmerkt de wallet zich vooral in gebruiksgemak. De klant hoeft niet langer al zijn gegevens in te voeren, een betaalmethode te selecteren en de betaling te voltooien. In plaats daarvan stelt men eenmalig de gewenste betaalmethode en verzendgegevens in waarmee vervolgens door middel van een simpele log-in en één klik, tik of aanraking betaald kan worden.

Wat is de technische impact?
Aan de betaalzijde gelden nagenoeg geen technische implicaties voor het aanbieden van wallets. Natuurlijk moet de wallet wel geïntegreerd worden in het checkout proces. De impact die dit met zich meebrengt is afhankelijk van de Payment Service Provider waarmee u samenwerkt en de gebruikte e-commerce software.

De overige drie trends kunt u de komende dagen ook op onze website terugvinden.

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief... Verzenden