Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Efficiënter en effectiever managen van uw cashflow en werkkapitaal met Buckaroo Credit Management

dinsdag 31 mei 2016

Buckaroo lanceert een compleet Credit Management systeem
Buckaroo Credit Management is een totaaloplossing die al uw betalingsverkeer inclusief het versturen én het automatisch opvolgen van facturen via flexibele herinnering schema’s verzorgt en beheert. U kunt de herinneringen voorzien van een geïntegreerde betaalknop waarmee uw relaties het openstaande bedrag direct kunnen voldoen via één van de door u aangeboden betaalmethoden. Buckaroo is met deze unieke oplossing van betalen, factureren en herinneren de eerste in de markt.

Buckaroo biedt u de mogelijkheid om het volledige debiteurenbeheer uit handen te nemen, inclusief de mogelijkheid tot overdracht aan een incassobureau. Alle inkomende geldstromen worden vastgelegd en verklaard binnen één systeem. In de praktijk betekent dit extra gemak voor uw relaties en een daling in risico’s en handmatig werk wat resulteert in een gezondere cashflow en effectief managen van uw werkkapitaal.

Voor wie zijn de Buckaroo Credit Management services interessant?
De Credit Management services zijn uitermate geschikt voor zowel éénmalige facturen als herhaalbetalingen. Online en offline bedrijven, grote en kleine ondernemingen, Buckaroo Credit Management is geschikt voor iedereen die op zoek is naar een systeem dat het debiteurenbeheer uit handen neemt en een automatische opvolging aan facturen geeft. Maar ook wanneer u bepaalde betaalopties of betaalmethoden toe wil voegen aan uw eigen, reeds gekoppelde Credit Management systeem.

Op dit moment maken verschillende telecom- en internetproviders, verenigingen, abonnementsaanbieders en retailers naar alle tevredenheid gebruik van Buckaroo Credit Management en incasseren zo hun lidmaatschappen en losse orders.

Belangrijkste voordelen van Buckaroo Credit Management
Buckaroo Credit Management is volledig aan te passen naar uw eigen wensen en behoeften. U kunt segmenteren tussen de verschillende klantgroepen en indien gewenst per klantgroep veranderen van tone-of-voice of een andere manier van herinneren inzetten.
✓ Efficiënter managen van uw cashflow en werkkapitaal
✓ Volledig online based, altijd en overal toegankelijk
✓ Verschillende herinneringsschema’s in te stellen
✓ Tot wel 8 herinneringen instelbaar
✓ Per e-mail, sms of brief herinneringen versturen
✓ Automatische koppeling met incassobureaus
✓ Voorkom foutieve betalingen doordat het betaalkenmerk al is ingevuld
✓ Betaalregelingen inrichten en administreren
✓ Real-time inzicht in je debiteurenstand (real-time terugkoppeling; uitgebreide rapportagemogelijkheden op debiteur- én factuurniveau)
✓ Geheel naar eigen wens én in eigen stijl in te richten voor een optimale klantbeleving
✓ Resulteert in minder openstaande vorderingen
✓ Snel en efficiënt innen van uw uitstaande facturen
✓ Alle inkomende geldstromen vastgelegd en verklaard binnen één systeem

Wilt u meer weten over de mogelijkheden en de werking van Buckaroo Credit Management? Uitgebreidere informatie is hier eenvoudig op te vragen of neem vrijblijvend contact met ons op via 030-7115000 of info@buckaroo.nl.

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief... Verzenden