Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Nieuwe functionaliteiten Buckaroo Credit Management: klantvriendelijke opvolging voor eenmalige en terugkerende betalingen

dinsdag 20 december 2016

Al jarenlang worden er periodiek facturen verstuurd voor een energiecontract, telefoonabonnement, sportabonnement of zorgverzekering. Iedere onderneming streeft naar een verbetering van zijn cashflow, beperkte kosten per factuur en uiteraard een klantvriendelijke benadering. Buckaroo introduceert een set van nieuwe functionaliteiten in het recent gelanceerde Buckaroo Credit Management die flexibel is en zorgt voor een totaaloplossing van betalen, factureren en herinneren.

Nieuwe functionaliteiten
Met het vernieuwde Buckaroo Credit Management kunt u uw debiteurenbeheer zeer snel en efficiënt managen.

Met Buckaroo Credit Management kunt u tot wel acht herinneringen versturen, zijn er directe koppelingen mogelijk met diverse incassobureaus en kunt u verschillende herinneringsschema hanteren. Betalingsherinneringen kunnen zowel per e-mail, sms als per brief verstuurd worden.

De rapportages zijn nog overzichtelijker; er kan zowel op debiteur- als op factuurniveau gezocht worden. Bovendien kunnen er betalingsregelingen aangeboden en ingeregeld worden. Daarnaast zijn er drempelbedragen in te stellen en kan er via een alternatieve wijze worden opgevolgd wanneer een e-mail of sms niet kan worden afgeleverd.

Waar kan Buckaroo u in ondersteunen?

✓ Uw huidige processen voorzien van digitale betaalmethoden (betaalverzoeken versturen per e-mail)
✓ Het faciliteren van betalingsmogelijkheden in een ‘mijnomgeving’
✓ Het reduceren van risico’s ten aanzien van storno’s en MOI’s (Melding Onterechte Incasso)
✓ Het verlagen van de operationele werkdruk door automatisering
✓ Een volledig geautomatiseerd facturatieproces voor abonnementsdiensten
✓ Het opvolgen van uw openstaande facturen via e-mail, brief en sms
✓ Het verkrijgen van een directe online authenticatie van uw klant en een rechtsgeldige betaalovereenkomst voor het incasseren van uw facturen
✓ Een complete digitale (abonnementen)administratie in één systeem

Wist u dat?
Wist u dat de acceptgiro op zeer korte termijn niet meer ondersteund wordt? Buckaroo kan u helpen met het geleidelijk vervangen en uitfaseren van de acceptgiro.

Wilt u ook een volledig geautomatiseerd herinneringsproces waarbij u uw betalingsherinneringen geheel naar eigen wens en stijl in kunt richten? Neem dan contact op voor meer informatie over Buckaroo Credit Management via sales@buckaroo.nl of telefonisch via 030 – 711 50 10.

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief... Verzenden