Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Payments hot-topic op de Webwinkel Vakdagen 2018

vrijdag 8 december 2017

Op woensdag 24 januari 2018 gaan de Webwinkel Vakdagen van start. Het grootste e-commerce-event van Nederland zal traditiegetrouw plaatsenvinden in de Jaarbeurs Utrecht. Buckaroo is deze editie ambassadeur en mag op de eerste beursdag de lezingen in de paymentszaal verzorgen.

Thema: payment 

Naast online marketing, conversie en data is payment een onmisbaar thema op de Webwinkel Vakdagen. De e-commercebranche heeft afgelopen jaren een flinke professionaliseringsslag gemaakt en daarin kan een klantvriendelijke betaalstrategie niet ontbreken. Webwinkel Vakdagen zegt daarover op de website: “Niets is leuker dan items selecteren en in het betaalmandje zetten. De betaling mag vervolgens niet als een drempel voelen. Toch gebeurt dat nog regelmatig wel. Een klant moet via elk gewend device kunnen betalen. Tijdens de themasessie ‘payment’ komen de ins en outs, maar ook de belangrijkste ontwikkelingen aan bod bij het online betalen van producten of diensten.”

Bekijk hier het programma van de Paymentszaal >

Sprekers Payment-zaal
Buckaroo zal op de eerste dag vanuit de ambassadeursrol beurs host zijn van de lezingenzaal 3, de payment-zaal: met aan het woord: betaalexperts over de nieuwste trends, maar ook ondernemers en marketeers zullen hun learnings delen in inspirerende presentaties. Sprekers zijn hier onder andere: Rob Hoitink van iDEAL, ondernemer Oscar Diele van Flinders, neuromarketeer Tim Zuidgeest, Freek de Steenwinkel van Tikkie en Maurits Dekker en Lars Smit van Buckaroo. Dagvoorzitter is Michel van Westen.

Presentatie Buckaroo
De duo-presentatie van Buckaroo zal gaan over de waarde van een goede betaalstrategie.Maurits Dekker, chief commercial officer bij Buckaroo: “Betalen met je mobiel, de subscription economy, data inzetten om sneller betaald te krijgen; de wereld van de betaalmarkt staat aardig op zijn kop. Wil je de strijd met de concurrentie niet verliezen? Neem dan je betaalstrategie vandaag nog onder de loep.” Lars Smit, marketing manager bij Buckaroo benadrukt de meerwaarde van een goede betaalstrategie: “Consumenten gaan voor gemak. En sinds de mogelijkheden in rap tempo groeien, kiezen ze steeds vaker voor het bedrijf dat het snelst, persoonlijkst en gemakkelijkste te werk gaat. En ja, dat geldt ook voor de manier waarop ze kunnen afrekenen.”

Kom langs!
De digitalisering heeft geleid tot veel nieuwe betaalvormen, en er zullen er nog vele volgen. Twijfel je wat het adopteren van nieuwe methodes je bedrijf oplevert? Denk dan eens aan deze voordelen: meer cashflow, meer loyale klanten en meer inzicht. En laat je inspireren door de presentatie ‘De waarde van een goede betaalstrategie’ op woensdag 24 januari 2018 om 14:45 tot 15:15 in lezingenzaal 3.

Nog geen kaarten voor de Webwinkel Vakdagen? Vraag ze gratis aan ⤸

. Gratis inschrijven


Over Maurits Dekker

Maurits Dekker is sinds begin 2017 CCO bij Buckaroo en daarmee o.a. eindverantwoordelijk voor alle klantteams waar op dagelijkse basis de uitdaging ligt om standaard (betaal)processen zoveel mogelijk te digitaliseren bij de diverse klanten. Hiervoor is Maurits 3 jaar Sales Director geweest bij kredietinformatie en incassospecialist Graydon met als focus B2B Collections en heeft eveneens al 7 jaar bij Buckaroo gewerkt als key accountmanager en is aan het begin van 2017 gestart met zijn 2e periode bij het bedrijf.

Over Lars Smit
Lars Smit is een energieke marketingprofessional met een focus op het realiseren van (online) groei. Hij heeft een passie voor marketingstrategieën, agile frameworks, lead generatie, productmarketing en het opbouwen van een sterk team. Hij heeft ervaring binnen verschillende rollen in financiële services (payments), automotive en e-commerce.


Begin het jaar 2018 goed! Kom naar de Webwinkel Vakdagen. Inschrijven >

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Elke maand payment insights in uw inbox? Meld u aan... Verzenden