Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Programma Webwinkel Vakdagen 2019

dinsdag 15 januari 2019

Buckaroo is ambassadeur van de Webwinkel Vakdagen en zal gedurende de twee dagen vijf lezingen aanbieden. Maurits Dekker: “In samenwerking met klanten en partners verzorgen we diverse kennissessies en geven ruimte aan snelgroeiende businessmodellen. Het is natuurlijk ook dé plek om onze klanten te ontmoeten en te sparren over nieuwe toepassingen.”

Woensdag 23 januari 2019. De eerste beursdag. Traditiegetrouw wordt deze dag vol inspiratie en ontmoetingen afgesloten met een borrel. In de Supernova-zaal zijn alle standhouders én bezoekers vanaf 17:00 welkom. Maar voor die tijd zijn dit de lezingen, gesponsord door Buckaroo:


EdTech opent e-commerce voor educatieve sector
woensdag 15:30-16:00 // ZAAL 6

EdTech (Educatie Technologie) is een van de snelst groeiende industrieën wereldwijd. De individualisering van de maatschappij, de enorme hoeveelheid data, de ICT-infrastructuur, de nieuwe mogelijkheden van de technologie, de recente issues rondom volle klassen en een tekort aan leerkrachten zorgen ervoor dat ook in Nederland de laatste 5 jaar steeds meer digitale producten op en voor school gebruikt worden. Het leeuwendeel van de producten wordt via uitgevers aan scholen verkocht via de traditionele kanalen. Squla is een van de weinigen EdTech-partijen op de consumentenmarkt, zowel in het basis- als voortgezet onderwijs. En heeft de laatste jaren veelvuldig geëxperimenteerd hoe dat voor deze branche het beste werkt.

Spreker: Serge Bueters, Squla Serge heeft een internationale achtergrond in Finance, Strategy en M&A met name in de media en uitgeverij. Sinds 2012 is hij betrokken bij Squla, begonnen als COO en sinds een jaar CEO. Hij woont in Amsterdam en heeft 4 schoolgaande kinderen.

Lees verder>


Are your customers real? How fraud degrades growth
woensdag 16:15 – 16:45 // ZAAL 1

Gerry Carr, CMO of Ravelin, discusses that growing revenue without a strong fraud strategy is storing up trouble for any online business. Credential stuffing, account takeovers, fake accounts, and stolen payment methods can all combine to ruin a business. Learn about the technologies helping to secure the future of e-commerce.

Spreker: Gerry Carr, Ravelin Gerry Carr is the Chief Marketing Officer of fraud detection company Ravelin. Ravelin's mission is to help businesses grow securely in a online world of increasing risk. Gerry has helped Ravelin since its inception to grow out its impressive client list around the world and build its reputation as a technical innovator in the world of payments and risk.

Lees verder>


Donderdag 24 januari 2019. De tweede en laatste beursdag. Start de dag met een koffie van onze barista op de Buckaroo stand (193)! En ga vooral niet na de lunch weg, want ook de namiddag sluit af met interessante lezingen en keynotes. Waaronder:


Hoe tegendraads ondernemen leidt tot de ideale betaalstrategie
donderdag 12:00 - 12:30 // ZAAL 7

Buckaroo geeft het podium tijdens de Webwinkel Vakdagen aan Tele2. Deze Buckaroo klant heeft de telecommarkt opengebroken. Via Tele2 belt iedereen tegenwoordig voor een paar cent naar elk willekeurig land ter wereld. Tele2 en Buckaroo vertellen samen over de journey die heeft geleid tot een ideale mix van offline en online, B2C en B2B, Subscription Management en het ontwikkelen van dé ideale betaalstrategie. Kortom, een zeer volledige en inspirerende klantcase.

Sprekers: Joost Ronnes (Tele2) en Maurits Dekker (Buckaroo)

Lees meer >


E-commerce in het betaald voetbal: de case van Feyenoord!
donderdag 15:30 - 16:00 // ZAAL 2

In e-commerce kan elke week weer anders zijn. Net zoals in het betaald voetbal. Een overwinning of een nederlaag heeft impact op de organisatie en op het sentiment van de supporters. Beide werelden combineren is complex, maar biedt ook hele mooie kansen. Hoe gaat Feyenoord hiermee om?

Sprekers: Rob de Groot en Kevin Stolze. 
Rob de Groot is 6 jaar werkzaam bij Feyenoord, in een periode waarin we als organisatie uit een financieel lastige periode zijn geklommen. Ik ben verantwoordelijk voor een aantal grote Partners van Feyenoord zoals Heineken, KPN en DHL. Daarnaast valt ook het uitbreiden van de Partnerfamilie binnen mijn verantwoordelijkheid, waarbij ook eSports een heel interessant kavel is. In samenwerking met andere afdelingen, zoals bijvoorbeeld eCommerce, kijken we of een klant/leveranciers relatie kan worden uitgebouwd naar een Partnership.
Kevin Stolze is sinds 2014 werkzaam in het e-commerce team van Feyenoord. De afdeling Merchandising waar hij op werkt staat in het teken van de verkoop van producten met een Feyenoord-logo. Elke dag staat in het teken om supporters en klanten een positieve Feyenoord belevenis te geven met hierbij een maximaal commercieel resultaat voor de club.

Lees verder >


Zonnebrillen.com, 1 jaar onderdeel van Grandvision Benelux
donderdag 16:15 - 16:45 // ZAAL 9

Een terugblik op het eerste jaar van Zonnebrillen.com ná overname door GrandVision Benelux, het moederbedrijf van optiekketens Pearle en EyeWish. Het verhaal van een lange, mooie zomer en honderden procenten groei. Hoe hebben we deze groei gerealiseerd? En wat komt er allemaal bij kijken als je plots onderdeel bent van een beursgenoteerde multinational?

Spreker: Mischa Tan, zonnebrillen.com Mischa noemt zich ‘e-commerce enthousiast’ en werkt sinds 2010 in de wereld van online commerce. Mischa is medeoprichter van cadeau.nl, horloge.com en zonnebrillen.com en werkt sinds dit jaar voor Grandvision Benelux.

Lees verder >


Meer weten?
Kijk op https://www.buckaroo.nl/nieuws/webwinkel-vakdagen-2019/

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Elke maand payment insights in uw inbox? Meld u aan... Verzenden