Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Support tip over het uitvoeren van een betaling

woensdag 9 maart 2016

De support afdeling van Buckaroo merkt dat klanten en partners regelmatig bellen of mailen met dezelfde vragen. Deze veelvoorkomende vragen behandelen wij in de nieuwsbrief. Hieronder vindt u één van de meest gestelde vragen.

'Mijn klant geeft aan dat hij na het uitvoeren van een betaling via Buckaroo naar een niet beveiligde omgeving wordt gestuurd, hoe komt dit?'

Antwoord:
De klant wordt van een beveiligde Buckaroo omgeving of bank omgeving doorgestuurd naar de niet beveiligde omgeving van de webshop. Dit is te voorkomen door de door uw ingestelde returnpagina te beveiligen met een SSL certificaat. Meer informatie vindt u hier

Mocht u verdere uitleg nodig hebben of heeft u een andere technische vraag neem dan contact op met onze support afdeling via support@buckaroo.nl of telefonisch via 030-7115050

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief... Verzenden