Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Support tip over meldingen bij order statussen

donderdag 4 augustus 2016

De maand augustus staat in het teken van support. De support afdeling van Buckaroo merkt dat klanten en partners regelmatig bellen of mailen met dezelfde vragen. Deze veelvoorkomende vragen zullen wij allemaal behandelen in deze maand. Hieronder vindt u de eerste meestgestelde vraag van dit moment.

'Mijn order statussen komen niet goed door in de backend. Hoe kan ik dit oplossen?' 

Antwoord
Controleer in de Payment Plaza van Buckaroo of de push goed verstuurd wordt door via Transacties 3.1 (BETA) de order op te zoeken en onder het tabje Log te kijken. Ziet u hier geen foutmeldingen? Controleer dan de push URL en let op http versus https. (Bij het gebruik van een plug-in kunt u in de handleiding terugvinden hoe u dit het makkelijkste kunt doen)

Mocht u verdere uitleg nodig hebben of heeft u een andere technische vraag neem dan contact op met onze support afdeling via support@buckaroo.nl of telefonisch via 030-7115050.

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief... Verzenden