Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Support tip voor klanten

dinsdag 16 juni 2015

De support afdeling van Buckaroo merkt dat klanten regelmatig bellen of mailen met dezelfde vragen. Deze veelvoorkomende vragen zullen wij voortaan gaan behandelen in de nieuwsbrief. Hieronder vindt u de tweede meest gestelde vraag. 
  
Hoe kan ik zelf een factuur aanmaken en een betaalverzoek naar mijn klant sturen?

Antwoord:
Dat kan via het Call-center in de Buckaroo Plaza. Hier kunt u een transactie aanmaken en de bijbehorende PayperEmail meteen naar uw klant versturen. Kijk voor de mogelijkheden en werking op de volgende pagina: http://support.buckaroo.nl/index.php/Call-Center 

Mocht u verdere uitleg nodig hebben of heeft u een andere technische vraag neem dan contact op met onze support afdeling via support@buckaroo.nl of telefonisch via 030-7115050.

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief... Verzenden