Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Whitepaper B2B betaalstrategie

donderdag 4 oktober 2018

Hoe betalen bedrijven aan bedrijven? Dat is een vraag die we bij Buckaroo steeds vaker krijgen. Er is een grote digitaliseringsomslag gaande bij groothandels en andere b2b-bedrijven. Online shoppen is niet langer voorbehouden aan consumenten, ook vanuit bedrijven komt steeds vaker de wens om online te kunnen bestellen en betalen. Ook met oog op veiligheid worden betaalgegevens niet meer verstrekt tijdens een telefoongesprek, per mail of orderformulier. Het gaat allemaal online.

Maar welke betaalmethode(n) bied je aan in de check-out? Betalen bedrijven ook met iDEAL? Wat is je zekerheid op achteraf betalen als je de klant (nog) niet kent? En wat doe je met onbetaalde facturen? Op dit moment is er keuze uit meer dan 40 betaalmethoden. Om erachter te komen welke het betaalvorm het meest geschikt is voor B2B-betalingen vroegen wij het de experts zelf. Het antwoord lees je in de whitepaper 'B2B Betaalstrategie, alles over het betaalproces in B2B e-commerce'. 


Met dank aan reactie en input van:
Jan Willem Roest (PayPal), Daniel van Delft (Visa), Joost Boelaars (Mastercard), Redmer de Vries (AfterPay), Patrick van de Graaf (In3), Robert Beuninck (Klarna), Rob Hoitink (iDEAL), Focum, Sander Boonzaaijer (Payconiq), Pieter van Walsem (Waltox / Staalkabelstunter), Frank Jongenotter (Buckaroo), Erik Serré (Buckaroo) en Maurits Dekker (Buckaroo).


Downloaden



(Je ontvangt een download-link in de mail)

De rood omlijnde formulieren zijn niet correct of volledig ingevuld

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Elke maand payment insights in uw inbox? Meld u aan... Verzenden