Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Whitepaper Haal meer uit recurring payments

donderdag 4 oktober 2018

In menig boardroom vraagt het C-level zich af hoe ze meer klanten aan zich kunnen binden, de loyaliteit kunnen verhogen en de uitval kunnen verlagen. De oplossing? Periodieke terugkerende betalingen, oftewel recurring payments.

De populariteit van verdienmodellen op basis van abonnementen is op zich niet verwonderlijk: abonnees zorgen voor terugkerende inkomsten en een stabiele omzet. Bovendien is het op gezette tijden betalen voor een doorlopend kranten-, tijdschrift- of telefoonabonnement of voor je energieverbruik voor de meeste consumenten niets nieuws. Toch blijft in de boardroom de vraag rondzingen hoe ze dit nieuwe businessmodel in de praktijk gaan uitvoeren. Want hoe zorgt u voor optimaal gemak rond recurring payments en – daaruit voortvloeiend – een zo hoog mogelijke conversie?

U leest het in de whitepaper ‘Haal meer uit recurring payments’. Geschreven door MT.nl in opdracht van Buckaroo.


Downloaden  (je ontvangt een download-link in de mail)

De rood omlijnde formulieren zijn niet correct of volledig ingevuld

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Elke maand payment insights in uw inbox? Meld u aan... Verzenden