Buckaroo sponsor van BEAT Cycling

Bouwen aan de sportploeg van de toekomst

 

Buckaroo is de nieuwe sponsor van het Vlaams/Nederlandse BEAT Cycling. Binnen de sponsorovereenkomst gaat Buckaroo BEAT Cycling ondersteunen in de sportieve ambities. Als betaalpartner staat Buckaroo BEAT actief bij in de ontwikkeling van haar businessmodel. 

 

Samenwerking voor een groeiende community

Lars Smit, Head of Marketing bij Buckaroo: "Het partnership met BEAT is een belangrijke en mooie nieuwe stap voor Buckaroo. BEAT bouwt aan de sportploeg van de toekomst en vergroot haar bereik door proposities aan te bieden die gestoeld zijn op e-commerce en subscription modellen. Hier ligt de kracht en directe verbinding met de strategie die Buckaroo zelf nastreeft."

"Door de samenwerking met BEAT verbinden we ons aan een ambitieuze wielerclub met inspirerende topsporters en een achterland van actieve en passieve wielerliefhebbers met een groot groeipotentieel."

Geert Broekhuizen (BEAT) en Lars Smit (Buckaroo) bevestigen partnership in wielersport en payments
Geert Broekhuizen (BEAT) en Lars Smit (Buckaroo) bevestigen partnership in wielersport en payments

Over BEAT Cycling

In 2016 is BEAT Cycling haar missie gestart: het bouwen van een professionele wielerploeg die geworteld is in een wielerclub met een eigen identiteit en een eigen fanatieke community, waar inmiddels duizenden wielerliefhebbers deel van uit maken. In de professionele wielersport is BEAT actief met een continentale wegploeg in het internationale wielerpeloton en met een eigen baanploeg. De renners van BEAT pakten afgelopen jaren diverse overwinningen op de weg- en baan, waaronder meer dan 10 UCI-overwinningen op de weg, 10 wereldbekeroverwinningen op de baan en Nederlandse, Europese, wereld- en Olympische titels.

 

Nieuwe BEAT Cycling shirt 2022 wielershirt blauw Buckaroo

Alternatief businessmodel

Geert Broekhuizen is directeur van BEAT Cycling. Hij geeft aan uit te kijken naar de samenwerking: "De match in visie en ambitie was ons al opgevallen tijdens de gesprekken die we hebben gevoerd, want zowel Buckaroo als BEAT zijn vernieuwend, ambitieus en hebben een sterke groeiambitie de komende jaren.”

 

"Als BEAT hebben we sinds de oprichting in 2016 enorme stappen gemaakt in de ontwikkeling van een alternatief businessmodel in de wielersport, namelijk door naast sponsoring ook memberships en een webshop te lanceren. Met Buckaroo hebben we nu een partner aan boord waar veel kennis ligt op het vlak van subscriptions en e-commerce en waarmee we volgende stappen gaan zetten in onze ontwikkeling."

Winactie - maak kans op een membership

Je kunt niet langer deelnemen aan deze actie. De prijswinnaars zijn bekend en ondertussen op de hoogte gesteld. Uiteraard volgen er nieuwe acties in de toekomst.

 

BEAT Cycling outfit tenue sponsorshirt fiets KOGA

Meer over BEAT en Buckaroo?

Houd deze pagina in de gaten voor exclusieve content over de wielerploeg, inspirerende business cases, events, winacties en meer.