Zet retourfrustratie om naar klantloyaliteit

Retouren zonder zorgen? Het kan.

>> Inschrijvingen zijn gesloten, dit webinar heeft al plaatsgevonden.<<

 

Op donderdag 29 april organiseert Buckaroo een fashion-webinar: zet retourfrustratie om naar klantloyaliteit. Dit webinar is voor iedereen uit de online fashionbranche. Vraag jij je af hoe je het verkoopproces optimaal kan inrichten zodat je jouw klant de optimale koopervaring geeft?

Meld je dan aan voor het webinar.

 

Buckaroo organiseert het webinar samen met Olivier Muller van Returnista en met Eltine van der Veer van Braingineers. In het webinar gaan zij in op de gebruikerservaring en psychologie van een retourproces en hoe deze geoptimaliseerd kan worden.

 

SCROLL NAAR BENEDEN OM HET WEBINAR TERUG TE KIJKEN

Wie en wat kun je verwachten op het webinar?

Tijdens dit webinar is Buckaroo vooral de enabler. Maar natuurlijk vertellen we kort iets over onszelf en onze oplossingen voor de e-commerce fashionbranche. Daarna geven we het woord aan Olivier Muller van Returnista en Eltine van der Veer van neuromarketing researchbureau Braingineers.

 

De agenda:

14:00-14:10 uur         Intro Buckaroo                  

14:10-14:30 uur         Geen retourzorgen: Returnista

14:30-14:50 uur        Het brein uitgekleed: Braingineers

14:50-15.00 uur        Q&A en take-aways                                               

Webinar Fashion: retouren zonder zorgen gebruik je brein

Gemist en nieuwsgierig? Bekijk het webinar terug op YouTube:

Gerelateerde artikelen:

Modewinkel Guts & Gusto: van rebel tot rolmodel

‘No guts, no glory’. De gedurfde ballsy stijl van de van oorsprong Twentse onderneming slaat aan en de collectie rolt als warme broodjes over de toonbank.

Lees meer

Sans-Online: ‘Ons winkelpersoneel helpt nu mee in de webshop’

Wat voor effect heeft corona op de strategie voor omnichannelwinkels? We spraken erover met Tom, eigenaar van Sans Online.

Lees meer

5 onmisbare betaalmethoden voor modewebwinkels

De fashion e-commercebranche groeit en ontwikkelt snel en alles is gericht op de ideale customer journey. Van influencer tot winkelmandje. Maar wat als de producten dan eindelijk in de basket zitten? 

Lees meer