FocusCura

Full service billing aangepast op de doelgroep

Over FocusCura

FocusCura helpt mensen op latere leeftijd de regie te houden over hun eigen leven. Dat doen ze door het ontwikkelen van zorginnovaties, producten en diensten. Het doel is zoveel mogelijk gemak en comfort te creëren voor de doelgroep. Dat stelt oudere mensen in staat om langer zelfstandig in de eigen, vertrouwde omgeving te blijven wonen. "Voor onze doelgroep is het heel belangrijk dat ons betaalproces betrouwbaar is. Dat het veilig is. En dat het ook niet te moeilijk is."

Zelfstandigheid is van meerwaarde

FocusCura zet zich in voor de ontwikkeling van verschillende producten en diensten om ouderen op latere leeftijd zelfstandigheid te laten behouden. Zo kwamen zij met een cAlarm Personenalarmering, waarmee ouderen met een druk op een knop alarm kunnen slaan in een noodsituatie. Op die manier is geen permanent toezicht nodig om de veiligheid van ouderen te kunnen waarborgen. De medicijndispenser cMed Plus helpt ouderen te herinneren aan het tijdig innemen van de juiste medicijnen. Gemak en eenvoud staan centraal in deze producten. 

Zelfstandigheid is van meerwaarde
Betaalmethode afgestemd op de doelgroep

Betaalmethode afgestemd op de doelgroep

Voor de doelgroep staat veiligheid en gemak bij betalen dus voorop. Daarom moet ook het betaalproces daarop afgestemd zijn, slimme betaaloplossingen zijn van meerwaarde voor de cliënt. “Het betaalproces is een belangrijk onderdeel van de customer journey en dus is het relevant om je betaalverkeer goed te regelen”, bevestigt Marinka.

Om snelheid en veiligheid van alle transacties te waarborgen, was uitbesteding van billing, subscriptions en creditmanagement een must. Het automatiseren van het factuurproces was het doel en het moest vooral gemakkelijk zijn voor ouderen om zelf te kunnen betalen.

 

“Het betaalproces is heel belangrijk in je customer journey. Dus is ook een slimme betaaltechniek, makkelijke betaaloplossingen heel relevant om goed te regelen.”

 

— Marinka Poppelaars, marketing- en communicatiemanager bij FocusCura

Full service billing

Met de wens om structuur aan te brengen in het betaalverkeer kwam FocusCura uit bij Buckaroo. De automatisering via Buckaroo heeft het facturatieproces voor FocusCura met 5 dagen versneld. Betalingen worden automatisch afgeschreven of door cliënten overgemaakt en aan de juiste factuurnummers gekoppeld. FocusCura houdt realtime inzicht in haar omzet in de betaalomgeving van Buckaroo. Daarbij verloopt ook het herinneringsproces van betalingen nu via Buckaroo. Bart Jan: “Dit scheelt veel telefoontjes over openstaande facturen.” FocusCura bepaalt daarin zelf het taalgebruik en de vormgeving van de facturen. Alles om het voor de cliënt zo duidelijk en makkelijk mogelijk te maken.

Full service billing

“Om te kunnen voorzien in de volledige automatisering van factuur tot opvolging is Buckaroo echt een hele goede speler voor ons geweest.”

 

— Bart Jan Roseboom, financieel en administratief manager bij FocusCura

Wensen voor het ideale betaalproces

Waar moest het betaalproces aan voldoen?

  • Facturatieproces versnellen en automatiseren
  • Omzet realtime inzichtelijk maken
  • Geautomatiseerd creditmanagement

Specificaties

FocusCura

Branche Created with Sketch. Branche
Webshopsoftware Created with Sketch. Webshopsoftware
-
Webpartner Created with Sketch. Webpartner
-
credit-card Created with Sketch. Onderwerp

Inspirerende cases

De ideale betaalmethode is voor elke situatie, product of dienst anders. Door het brede aanbod van betaalmethoden en unieke functies heeft Buckaroo altijd een passende oplossing. Doe inspiratie op met onderstaande cases.

Overzicht alle cases