Wij maken het eenvoudig voor iedere ondernemer om voordelig pintransacties te accepteren. Naast een lage prijs voor de aanschaf, hanteren wij ook een lage abonnementsprijs, zonder verborgen kosten. Start met besparen en verhoog je omzet!
Binnen 24 uur in huis
Eenvoudig online bestellen, track and trace via PostNLAanschaf vanaf €165,00
30 Dagen uitproberen, inclusief 1-jarig contractOmruil bij calamiteiten
Updates op pinautomaat, remote ondersteuning
Een pinautomaat uitzoeken doe je (gelukkig) niet iedere dag. Daarom maken wij het zo eenvoudig mogelijk. Buckaroo biedt zowel vaste pinautomaten als mobiele pinautomaten.
Ieder pinautomaat die wij leveren, kan worden aangeschaft of worden geleased (1, 3 of 5 jaar). Heb je tijdelijk een (extra) pinautomaat nodig, bijvoorbeeld voor een evenement of een pop-up store, dan is huren de beste optie.
Als je je bij ons hebt ingeschreven en de benodigde documentatie hebt overlegd, zoals het getekende aanvraagformulier, samen met een geldige kopie van je legitimatie, een uittreksel van de Kamer van Koophandel (max. zes maanden oud) en een kopie van een bankafschrift (max. drie maanden oud), dan ontvang je na goedkeuring van de order binnen één werkdag de pinautomaat. Deze is dan direct gereed voor gebruik.
Je kunt de vereiste documenten tijdens het bestelproces uploaden of later aan ons versturen per email of per post. We dienen alle documenten vóór 14.00 uur ontvangen te hebben om de pinautomaat dezelfde dag nog te kunnen versturen.
Ja, als je in het bezit bent van een pinautomaat van een derde partij, dan kun je de gerelateerde betaaldiensten bij Buckaroo onderbrengen. Hiervoor kun je de Buckaroo transactiedienst gebruiken. Per aan te melden pinautomaat dien je bij de inschrijving het merk, het kassanummer en het controlenummer in te vullen. De maximale doorlooptijd voor het aanvragen van de transactiedienst bedraagt twee werkdagen. Let op: de transactiedienst van Buckaroo is niet geschikt voor MPOS-systemen: kleine pinapparaatjes die via bluetooth verbinding maken met een smartphone of tablet.
Je maandelijkse factuur wordt via je persoonlijke account elektronisch aangeboden en kun je naar een op te geven emailadres laten versturen. Als onze incasso niet succesvol is verlopen, dan ontvang je van ons een notificatie per email met een betalingstermijn. Je kunt het verschuldigde bedrag onder vermelding van je debiteur- en factuurnummer alsnog aan ons overmaken. Als binnen de gestelde termijn geen betaling wordt ontvangen, dan volgt een blokkade van je pinautomaten en wordt de vordering uit handen gegeven aan LAVG. Er zijn kosten verbonden aan sommaties, blokkades en de-blokkades. Pas nadat wij de openstaande bedragen hebben ontvangen worden je pinautomaten weer geactiveerd. Meer informatie over de blokkade en de-blokkade van pinautomaten vindt je terug op de ‘Mijn SEPAY’-pagina.
Een transactie is gelukt wanneer de kassabon is afgedrukt. Dit gebeurt pas nadat de processor (Equens of CCV) de transactie heeft gevalideerd. Deze bon is dan ook het transactiebewijs. Heeft je pinautomaat geen thermische bonprinter, bijvoorbeeld bij de Buck Mini, en twijfel je of de betaling is geslaagd? Dan kun je een kopie bon functie bekijken. Hier vindt je de laatste geslaagde betaling terug.
Bij het uitvoeren van een contactloze betaling is het van belang dat de klant zijn of haar betaalpas op de bovenkant van de pinautomaat legt. Wanneer er vier lampjes branden en je een korte piepje hoort heeft de betaalautomaat de kaart gelezen. Neem dáárna de betaalpas weg.
Als de afstand tussen de betaalpas en de automaat te groot is, of als de pas te snel wordt verwijderd, klinkt er een langere pieptoon en staat er in beeld dat de kaart geweigerd is. Geen zorgen, er is geen betaling gedaan en je kunt het opnieuw proberen door op OK te drukken.
Binnen 24 uur geleverd
Gebruiksklaar geleverd door PostNL
Voordeligste aanbieder
Vanaf € 165,00 al een pinautomaat
Uitstekende klantenservice
Direct hulp door een specialist