We enable growth

In een turbulente wereld verandert het koopgedrag in een steeds hogertempo. Ondernemers die verandering omarmen floreren. Wij geloven dat iedere ondernemer uniek is. Dat vraagt om een persoonlijke betaaloplossing. In deze veranderende wereld ontwikkelen we als partner betaalstrategieën die groei versnellen.

 

Smart Payments
De services van Buckaroo ondersteunen en ontzorgen.
Met de nieuwste smart payment oplossingen maken we betaalprocessen efficiënter en inzichtelijker.
Samen met onze partners en klanten, de pioniers binnen verschillende branches, realiseren we conversie en groei.

Wie is Buckaroo?

Buckaroo is al sinds 2005 een zogehete Payment Service Provider. Als PSP verwerken wij het betalingsverkeer voor meer dan 4.000 klanten. Dit in samenwerking met een belangrijk netwerk van partners. 

 

In 2006 was Buckaroo de eerste PSP die iDEAL webwinkels kon bieden. De vraag naar en het aanbod van betaalmethoden heeft niet stil gestaan. Momenteel bieden wij onze klanten al ruim 40 nationale en internationale betaalmethoden, waaronder PayPal, AfterPay, creditcards, Bancontact en cadeaukaarten. Zo kan iedere ondernemer de mix maken die bij zijn organisatie past. 

De medewerkers van Buckaroo

De kracht van Buckaroo zit hem in het feit dat wij heel benaderbaar zijn. Met persoonlijk contact, je eigen account manager en collega's die zij aan zij werken met jou als klant. Met als doel de volledige online strategie van de klant samen succesvol te laten verlopen. 

 

Dat veel van onze klanten al jaren bij ons aangesloten zijn, komt voort uit de persoonlijke service van onze medewerkers. 

 

De klanten van Buckaroo

Buckaroo onderscheid zich van andere PSP's door de breedte van de doelgroepen waarop wij ons richten. Zo bedienen wij naast de grote top (e-commerce) bedrijven ook op MKB en startende ondernemers. 

 

Wij zijn overtuigd dat wij met onze oplossingen al deze ondernemers kunnen bedienen, met oplossingen die passen bij hun specifieke behoefte. Zoals het doormeten van hun conversie, veiligheid, voorkomen van fraude en het toevoegen van nieuwe betaalmethoden. 

De ontwikkeling in 15 jaar

In 15 jaar is de e-commerce branche geëvolueerd. Waarbij Nederland gezien mag worden als een van de bakermatten van Fintech.

 

Alleen al kijkend naar het aantal betaalwijzen waaruit webshops kunnen kiezen is dit ongekend. Waar vroeger online betalen met iDEAL of een creditcard nog spannend en nieuw was, is dit nu gemeengoed geworden. En zijn er nieuwe innovatieve betaalmethoden bijgekomen als AfterPay, Apple Pay en Alipay.

Toekomstvisie

Er is veel veranderd sinds onze start in 2005. Maar we zijn niet van plan daar te lang stil bij te staan. Onze focus ligt op de toekomst. Zo hebben wij onlangs een kantoor geopend in België. Om zo deze markt nog beter te kunnen bedienen.

 

Daarnaast hebben wij een Marketplace Split-Payment oplossing ontwikkeld. Hiermee springen wij in op de groeiende populariteit van online marktplaatsen. Daarnaast komen wij binnenkort met een vernieuwde en verbeterde versie van zowel onze Smart Subscriptions als Credit Management oplossing. 

We enable growth