Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kunt u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Whitepaper The Subscription Economy

donderdag 28 september 2017

In de zogeheten Subscription Economy draait het om diensten die inspelen op de behoeftes van de hedendaagse consument: Subscription Services, of op zijn Nederlands: abonnementsdiensten. Voorlopers als Netflix en Spotify zijn al verweven in ons dagelijks bestaan. Niemand die nog een dvd huurt, een cd koopt of een mp3 downloadt. Maar is dit verdienmodel voor iedereen weggelegd? Zeker. Subscriptions zijn niet alleen voorbehouden aan start-ups. Ook scale-ups en zelfs grote corporates slaan deze nieuwe weg in.

Deze whitepaper vertelt over de kansen en potentiële groei die abonnementsmodellen bieden aan de hand van Nederlandse praktijkvoorbeelden. En wat de invloed is op de productstrategie en cashflow.

Wat betekent The Subscription Economy voor jouw bedrijfs-, product-, marketing- en betaalstrategie?


Subscription Economy whitepaper aanvragen(je ontvangt een download-link in de mail)

De rood omlijnde formulieren zijn niet correct of volledig ingevuld

Terug naar overzicht

Wij verwerken de betalingen voor

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief... Verzenden