Bedankt voor je inschrijving

Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van inspirerende cases en nieuws rondom betalen. We sturen je nu een e-mail waarin we je vragen om je aanmelding te bevestigen.

 

Ga naar je mailbox om je aanmelding te bevestigen

Uiteraard delen we jouw e-mailadres niet met partners of andere partijen en kun je elk moment uitschrijven.

Lees alvast enkele van onze best gelezen artikelen:

Hoe maak je een betaalherinnering zo klantvriendelijk mogelijk?

Het percentage betaalde facturen wordt mede beïnvloed door het optimaal inrichten en vormgeven van je betaalherinnering. Bekijk onze tips.

Lees meer

Whitepaper - De B2B betaalstrategie

Online shoppen is niet langer voorbehouden aan consumenten, ook vanuit bedrijven komt steeds vaker de wens om online te kunnen bestellen en betalen.

Lees meer

Doneren wordt steeds laagdrempeliger

Nergens zijn geslaagde transacties zo belangrijk als bij goede doelen. Donaties moeten immers letterlijk en figuurlijk goed terecht komen. 

Lees meer

Wat is een chargeback?

Een consument die iets koopt met een creditcard kan de betaling tot 9 maanden lang terugdraaien. Voor de koper een fijne veilige gedachte. Maar wat houdt het in voor de merchant?

Lees meer