In het derde kwartaal van 2022 zijn de online consumentenbestedingen iets toegenomen. In totaal hebben Nederlandse consumenten in Q3 2022 € 7,2 miljard online uitgegeven, 4% meer dan in Q3 2021.
Een consument die iets koopt met een creditcard kan de betaling tot 9 maanden lang terugdraaien. Voor de koper een fijne veilige gedachte. Maar wat houdt het in voor de merchant?
Lees het onderzoeksrapport van Tinka over hoe Nederlanders online winkelen. Wat kopen ze? Hoe betalen ze? En hoe staan ze tegenover duurzaamheid en retourbeleid?
B2b e-commerce is relevanter dan ooit dit blijkt uit de B2B E-commerce Markt Monitor 2022. Interessante vraag is: hoe wordt er zakelijk online betaald?
Een van de grootste projecten waar Buckaroo de afgelopen tijd op focust, is de migratie naar een cloud-infrastructuur. Head of Engineering Jan Willem Mannaerts vertelt wat daar allemaal bij komt kijken, en hoe AWS-specialist CloudNation samen met Buckaroo bouwt aan een hernieuwd platform.
Over het algemeen accepteren webwinkels een breed scala aan betaalmethoden, zodat klanten kunnen kiezen welke voor hen het beste werkt. Dit artikel bespreekt de voordelen van een keuze uit verschillende betaalmethoden.
Het online shoppen en betalen verandert snel en daarmee ook de wensen van de consument en de ondernemer. Om in te spelen op deze veranderende markt wordt iDEAL vernieuwd.
In dit artikel nemen we de verschillende soorten betaalmethoden door en bespreken we welke factoren je in overweging moet nemen bij het maken van je keuze.
Kom naar de Credit Expo 2022 voor alles over maatschappelijk verantwoord incasseren: van debiteurenbeheer tot aan een gerechtelijk incasso.